سايت The North Face به دليل دستکاري در نتايج عکس هاي گوگل توسط جامعه سئو تحقير شد .
Leo Burnett Tailor Made ، يکي از کارمندان اين سايت ، به صورت مخفيانه بعضي از عکس هاي ويکي پديا را عوض کرد تا اين برند به عنوان يکي از برترين نتايج سئو نمايش داده شود .
هفته گذشته ، برند The North Face که لباس بيرون توليد مي کند و کارمند آن ، تحت خشم بسياري از افراد جامعه سئو قرار گرفتند .
دليل آن هم تعويض عکس هاي ويکي پديا در صفحه مقصد هاي مسافرتي است .
تمامي اين تلاش ها جزئي از کمپيني بود که هدف آن قرار دادن اين سايت در نتايج سئو يي بود که مردم براي موضوع مقصد مسافرت جست و جو مي کردند .
اين برند در ابتدا بيان کرد که با ويکي پديا در زمينه کمپين هاي سئو همکاري داشته است .
اما پس از مدتي به خاطر اين کمپين عذر خواهي کرد ؛ زيرا ويکي پديا پاسخي به اين موضوع داد که اين برند به صورت غير اخلاقي ويکي پديا را دستکاري کرده است و از اعتماد آن سوء استفاده کرده است .
همچنين بيان کرد که اين برند تمام اين کار ها را به دليل جذب مشتري براي يک بازه کوتاه مدت انجام داده است .
Dan Shure که يک مشاور سئو است در اين باره گفت :
وقتي که اين کمپين راه افتاد من واقعا شوک شده بودم .
من نمي دانم که اين موضوع چقدر براي بقيه نا خوشايند است .
تبليغات در بد ترين حالت
Shure در اين مورد تنها نيست .
Dana DiTomaso مدير بخش سئو و ديجيتال مارکتينگ Kick Point ، کار اين برند را " تبليغات در بد ترين حالت " بيان کرد .
او بيان کرد :
اگر آن ها نمي دانستند که دارند چه کاري انجام مي دهند يا مي خواستند که مردم را گمراه کنند يا اگر هر دو مورد درست باشد ، اين کاملا واضح است که آن ها مي دانستند روزي بقيه متوجه آن خواهند شد و مي خواهند بگويند ببخشيد ما اشتباه کرديم .
Shure گفت که قبول دارد اين کمپين هوشمندانه بوده است ولي يکي از بزرگ ترين اشتباه هاي اين کمپاني در زمينه سئو بود .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/200/
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0